Zarina Anjoulie & Lufya

 Lufya


Zarina
Haritu tengok TV rancangan Podium. Ingatkan si Lavocah ni yang jadi pengacara. Rupanya Lufya. Kompius. Muka hampir serupa. Kesian si Lufya sebab ramai orang salah anggap. Ni sebab perangai tak senonoh Lavocah ni la. Lufya meluahkan rasa tidak senangnya kerana sering dikatakan berperangai tidak senonoh oleh orang ramai kepada Berita Harian .

“Saya sering menerima gangguan seksual daripada lelaki tidak dikenali. Sebahagiannya memegang saya tanpa izin, serta pelbagai lagi kelakuan tak senonoh. Boleh dikatakan, setiap kali isu mengenainya muncul, pasti saya akan menerima tempiasnya, termasuk isu gambar seksi yang diuar-uarkan sebelum ini. Ramai yang ingat saya yang yang bergambar seksi itu. 
“Apabila perkara ini berlaku, saya mula rimas. Sudah hampir tiga ke empat tahun saya mengalami masalah ini. Pada mulanya saya tak mahu bercakap mengenainya. Tetapi makin lama, ia makin serius. Ramai yang mengatakan saya berkelakuan tidak senonoh, seperti suka bersosial dan sering ke parti. Sedangkan, saya bukan jenis seperti itu. 

Berita lanjut di Berita Harian
p/s: Beza tang mulut 

Ulasan