Semoga Bahagia Jejai dan Fasha-Nora Danish


Hari ini, adalah hari bahagia buat Jejai dan Fasha setelah lama dilanda kontroversi yang tah apa-apa. Bagusla kawin jugak. Nora Danish pula berangkat ke tanah suci Mekah untuk mengerjakan umrah. Bagus juga. Semoga terbuka pintu hatinya kali ini untuk bertudung dan tidak lagi menyeksi. 



Nora Danish kata kat Sinar

Sejak berpisah, hubungannya dengan Jejai masih baik dan tiada dendam antara mereka meskipun rumah tangga yang pernah dibina musnah sekelip mata.

“Melangsungkan perkahwinan buat kali kedua adalah pilihan hatinya sendiri dan selagi Jejai bahagia, Nora juga gembira dengan keputusan itu.

“Kami tidak pernah bergaduh dan masih berkawan seperti biasa malah sebagai seorang kawan, saya mengharapkan mereka akan kekal hingga ke akhir hayat.

Nora berkata, ternyata jodoh antara Fasha dan Jejai sangat kuat. Walaupun berdepan dengan pelbagai dugaan dan halangan, akhirnya mereka disatukan juga.

“Saya hanya mampu doakan yang terbaik buat mereka dan harap semuanya akan berjalan dengan baik,” ujar Nora. 


Sungguh murni hati Nora kerana mendoakan kebahagiaan bekas suaminya walaupun tidak diundang untuk menghadiri majlis perkahwinan tersebut. Tak pelah Nora. Mana tau nanti Allah temukan jodoh yang lebih baik dari si Jejai tu..kan?kan?kan?

Ulasan

  1. Tak apa rezeki ada di mana2..tambahan pulak Nora tetap cantik dan muda..saya rasa dia pasti ada jodoh jua nanti..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda yang CUTE..:)
Sila Datang Lagi...