Tips Blog:Antara kesilapan yang blogger lakukan

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Dalam dunia blogging ni, memang kita sentiasa ziarah- menziarahi antara satu sama lain. [Saya ucapkan terima kasih kepada semua yang sudi berkunjung ke blog saya dan sudi follow blog ni.] Dalam keghairahan berblogging dan follow memollow ni,  janganla kita pentingkan diri dan mencari follower secara 'paksaan'. 

Jika diteliti ayat ini boleh di terjemahkan lebih kurang seperti ini ' kalo korang tak follow aku , aku tak follow korang'. Janganla jadi seperti ini. Buat kerja biarla ikhlas kan? OK..selamat berblogging semua...

Ulasan

  1. eh..sama je dgn ayat kat shoutbox sa?ya. entah2 auto bw. kalau ayat gini..sah2 kita tak follow kan..?

    BalasPadam
  2. pernah dapat juga 'ayat' itu..

    BalasPadam
  3. selalu dapat ayat camtu..
    kdg2 tipu je, kita follow ye..ye x pun..so abai je bnde2 g2..

    BalasPadam
  4. ha3 macam mas lak,de seorang "done i follow ur blog,follow back" check nama langsung tak de pun follow.then follow blog dia dulu,haremmm nak follow balik..he2.tuh mesti kes nak kejar follower.

    BalasPadam
  5. hahaha mmg ada org macam tu nak buat camne kan..abaikan ajalah hehe ;)

    BalasPadam
  6. Bagi saya benda mcm nie biasa lah...cuma aper yang penting kite positif aje...sangka baik...bukan aper sesama blogger ader saling perlu memerlukan utk memeriahkan dunia blog...kalu nk follow,,,follow x nak pn x per...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda yang CUTE..:)
Sila Datang Lagi...