Sedap ke rasa bakso?

 Pernah makan bakso tak? Kat depan pasar mini berdekatan rumah saya ada gerai orang indonesia jual bakso. Selalu sangat lalu depan tu tetiba rasa teringin nak cuba macam mana la rasanya bakso ni. Jadi suatu malam tu saya pegi ke kedai runcit nak membeli barang dapur. Masa nak balik tu tersinggah pulak ke gerai tu. Nak rasa bakso ni sedap ke tak. Ni lah rupanya bakso yang saya beli tu. RM5.00 sebungkus...

Bakso RM5.00

Bebola daging besar
Bahan-bahan  utama dalam bakso ni apa yang saya nampak ialah bebola daging, sayur kobis dan mee yang rupa macam soh hun. Kuahnya ialah rebusan bebola daging tu. Bebola daging agak besar saiznya sebab kat tengah-tengah tu ada lemak seketul huhu. Rasanya tak la sedap sangat cuma boleh la dimakan. Tambahan pula sambalnya memang pedas. Ini lah pertama kali saya makan bakso...

Ulasan

  1. hahaha...uish,dlu selang beberapa mlm lyn bakso.sedap la jgk.tp tgk tmpt la kn.

    BalasPadam
  2. err tak pernah nak try w/p family suruh try..

    BalasPadam
  3. bakso mcm sup rasanya..sedap tgk org yg buat

    BalasPadam
  4. Nampaknya saya x bernasib baik sebab x dapat rasa bakso yang betul2 sedap 1st time nih..

    BalasPadam
  5. saya pun pernah mkn..tapi tak sedap pun..bebola dagingnya byk tepung, rasa jd kurang.

    BalasPadam
  6. Bakso ni macam Mee sup atau soto kat Malaysia ni.
    Sedap tak sedapnye bergantung juga pada orang yang buat.
    Kalau dia pandai buat sup tu, kena dengan bebola daging tu, ok la rasa die.
    Kalau jenis orang suka sup, memang dilarungnye bakso ni.

    Saya suka bakso tambah dengan bihun. Tambah sambal kicap pedas..Mengancam hooooo

    BalasPadam

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda yang CUTE..:)
Sila Datang Lagi...