Celcom Liat Nak Bayar Refund Lepas Potong Line

Geram betul hari ni...
Dua bulan lepas, saya telah terminate line Celcom Broadband sebab servis tak memuaskan hati saya. Jadi saya telah pergi ke Servis Centre Celcom di Jalan Ampang.
Selepas ditolak duit pendaftaran dengan bil terakhir, terdapat baki sebanyak RM70.
Menurut pekerja disitu, pihak celcom akan menghantar cek selepas 2 bulan dari tarikh termination. Hari ni dah lebih 2 bulan tetapi masih belum terima cek yang dijanjikan lalu saya menghubungi Celcom.

Alangkah geramnye bila mendengar jawapan yang diterima. Katanya saya perlu menghubunginya semula lagi 2 bulan!!! 2 bulan yg lepas tu adalah tempoh termination katanya. Apa punya alasan la.
Betul2 rasa tak puas hati.
Masa nak subscribe dulu bukan main lagi, beberapa jam terus bleh guna. Bile time macam ni.. Hampeh!!!

Apa nak buat ye....nak adukan ke persatuan pengguna ke...huhuhu
Kecewa betul dengan Celcom

Ulasan

  1. haha. normal la. mulut mula2 manis je.

    sama mcm sy langgan p1 ni ler. heh!

    BalasPadam
  2. @kura
    tu la, msa nk jual produk tu ayat kemain manis lagi itu bole ini boleh, ;last2 mcm ni le jadinya

    BalasPadam
  3. mulut manis salesman/girl..dapat komisen..hehe..

    BalasPadam
  4. taw tak apa. mencik. hahah

    BalasPadam
  5. repot je..tnjuk ckit kuasa pengguna kt dorang

    BalasPadam
  6. macam tu pulak. liat sungguh

    BalasPadam
  7. mana2 pun hampir sama...nak bayar balik duit pelanggan yg lebih cukup lambat...

    kalau kita lewat...cepat aje nak ambil tindakan.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda yang CUTE..:)
Sila Datang Lagi...